Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling 2021

15. april 2021 kl. 18:00 - 19:00

Der indkaldes hermed til Karlebo Kroforenings generalforsamling p̶å̶ ̶K̶a̶r̶l̶e̶b̶o̶ ̶K̶r̶o̶ på ovenstående dato og tidspunkt. Dagsordenen er i henhold til foreningens vedtægter

Dagsorden ifølge vedtægterne.

1. Velkomst
  2. Valg af dirigent, forslag Søren Hansen. Indkaldelse til mødet er udsendt på nyhedsbrev til medlemmerne den 29.03.2021
  3. Formandens beretning til godkendelse
  4. Kassererens beretning samt fremlæggelse af Årsrapport 2020 for Karlebo kroforening til godkendelse og decharge. Under hensyntagen til den store usikkerhed, der vil kendetegne resten af 2021 med hensyn til genåbning af samfundet, finder bestyrelsen det formålsløst at fremlægge et budget for 2021.
  5. Indkomne forslag.
    1. Bestyrelsen foreslår, at der ikke opkræves kontingent i 2022 som følge af den manglende aktivitet i 2021. Det er en forudsætning, at medlemmer der ønsker at deltage i evt. arrangementer i efteråret 2021 og i hele 2022 betaler kontingent snarest belejligt.
  6. Valg til bestyrelse
    1. På valg er: Michael Clan, Hanne Fleischer Birkelund, Merete Götzsche & Johnny Handreck. Alle ønsker genvalg.
    2. Valg af revisorer samt en revisorsuppleant. Revisorer Doris Suhr og Boje Povlsen ønsker genvalg. Revisor suppleant: Ove Nielsen
  7. Eventuelt

Kontingent for 2021 skal være betalt inden generalforsamlingen via Mobilepay eller til foreningens bank eller giro konto. Husk at angive navn.

• Danske Bank reg. nr. 1551 kontonr. 7649827.
  • Girokonto +01< 7649827
  • MobilePay nr. 46375. HUSK angiv navn i notefelt.
  • Årligt kontingent 150 kr. pr. person.

Materiale fra Generalforsamlingen:

Dato: